SATO, Nao Assistant Professor
School of Knowledge Science, Knowledge Management Area
◆Degrees
博士(総合学術) 京都大学
経営学修士(専門職) 京都大学
修士(理学) 早稲田大学
学士(理学) 早稲田大学
◆Professional Experience
2019 - : Japan Advanced Institute of Science and Technology , School of Knowledge Science , Assistant Professor
2019 - 2019 : Graduate School of Management, Kyoto University , 研究員
2009 - 2013 : Noevir Co., Ltd. , R&D
◆Specialties
Design, Business administration
◆Research Keywords
Service Design, Ethnography, Service, Ethnomethodology

■Publications

◆Misc
Intersubjective perspective on Sensemaking
SATO Nao
Transactions of the Academic Association for Organizational Science, 6, 1, 44-49, 2017
サービスデザイン再考―相互主観性からの視座―
山内裕, 佐藤那央
マーケティングジャーナル, 35, 3, 64‐74-, 2016
社会課題型ワークショップにおけるオーガナイザーの役割に関する研究
北雄介, 坂口智洋, 佐藤那央, 久富望
Designシンポジウム講演論文集, 2016, 7‐14-, 2016
Raymond P.Fisk教授 講演報告
佐藤那央
サービソロジー, 2, 2, 32‐37-, 2015
◆Conference Activities & Talks
相互主観的な視座からみたセンスメイキング
組織学会研究発表大会, 2017
サービスの文化的価値共創
サービス学会 第 4 回 国内大会, 2016
Service is a struggle: Empirical analysis of Sushi bars in Tokyo
Annual Frontiers in Service Conference, 2015
サービス・デザインの実践:人がつながるファストフード
サービス学会 第 3 回 国内大会, 2015
サービス価値の考察 〜『食べログ』における高級鮨屋の評価分析〜
サービス学会 第 3 回 国内大会, 2015

■Contributions to  Society

◆Academic Society Affiliations
Society for Serviceology, THE ACADEMIC ASSOCIATION FOR ORGANIZATIONAL SCIENCE